Thursday 19 July 2012

hewhewhew


dah lama nya saya tak update ape2 . dan hari nie saya rasa mcm nk mngedik sikit lah . 
muleh te ? :P

tak tau knp mood utk menulis semakin lama semakin hambar . 
mungkin kerana kekangan masa ? 
saya busy . ya . seorang wanita yg busy bekerja . focus dgn kerja . 
dan bila habis kerja , saya busy dgn family . yeayyyy! 
mereka kan nyawa saya . 
busy dgn program2 kutu rayap yg kwn2 saya anjurkan . 
oh ya . 
saya juga seorang yg tidur awal . bagus :) 
utk mndapatkan rehat secukupnya . 
 
nmpk tak berapa busy nya saya ? 

dan dgn cara busy sebegini lah saya dpt melupakan ape yg tak ingin saya fikirkan .
ya , berkesan!

saya seronok mnjalani kehidupan yg normal ini tanpa sebarang gangguan :) 

dan dah knp saya rasa entry nie mcm meluatkan ? 
 


No comments:

Post a Comment