Wednesday 8 August 2012

kembali


ye . 
saya tahu saya semakin malas utk menaip . 
kerana ? 

*diam*

hewhewhew . 
saya rasa , kehidupan saya skg lebih tertumpu kpd keluarga dan tdo . 
knp ? 
saya tak pernah tahu jawapan nya . 

jujur . 
keadaan ini buat saya lpe , dan kurangkan "perasaan" yg saya pernah nk buang dulu :) 

selamat meyambut bulan ramadhan . 

*birthday ekien . 13 august . 

kalau boleh , nk clbrte dgn ekien . sbb time nie je rasanya boleh jmp . 
nnt2 dah tak dpt sbb ekien akan pergi Machang . dah susah nk jmp . 

baju raya , semua dah sttle . kuih tunjuk semua dah ada . 
tp , knp lah high heels tak de yg bkenan di hati ? 

selamat hari raya aidilfitri .

kad raya saya dah pos :) 
harap2 dye dpt walau kami jauh . 

kerana ? 

saya tak pernah lupa nk pos kad raya spt tahun2 lepas semenjak dye jauh . 
TAK PERNAH LUPA .

walau , sang rasa sudah berbeda :')

No comments:

Post a Comment